Sommerleir for barn!

Jeg har barn på den franske skolen og de har laaaang ferie
for barna – litt for lenge for oss foreldre som må jobbe litt.
Jeg hadde veldig god erfaring med sommerskoleni Oslo ifjor
og meldte på begge jentene (7 og 9) også i år. Etter loddtrekning
var jeg sikret plass i 3 uker for en men kun 1 for den eldste. Jeg
har lett på nettet for å finne et alternativ og ser med glede at det
finnes masse morsomt som tilbys. Jeg har endt opp med å melde
inn hun eldste på sommerleir på Skuterud gård på Nesodden.

Her er noen tips du kan sjekke ut:

Aktiv Oslo – http://www.aktivioslo.no/leirsom.php
Sommerskolen Oslo – https://booking.osloskolen.no/

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

