Tips til sommerskole for barn!

Jeg har i løpet av påskeferien planlagt sommerferie for oss og barna. Og det er en kabal som skal gå opp når det er tre barn i alderen 4-10 år og 2 voksne som ikke har fulgt så lang ferie som smårollingene.

Vi har heldigvis fått plass på Sommerskolen i Oslo som er et fantastisk tlbud for alle barn i Oslo. Restplasser er lagt ut så du kan klikke deg inn her for å se om noe kan passe for dine barn.

For Emilie på 10 fant jeg denne kjempebra aktiviteten. Det er ganske dyrt når du har tre barn men siden en gå rgratis på Sommerskolen tenkte vi at det var det verdt. Klikk her for å sjekke ut Aktivitetsleir/sjøleir.

Ellers finnes det masse aktiviteter å velge mellom hvis du bare bruker litt tid på å søke i ditt nærområde. Etter min leting fant jeg både tenniskurs, leirskoler, rideleir og aktivitetscamper. Men alt koster og mye er dyrt så det er om  gjøre å være tidlig ute å sikre seg plasser på de mest etterspurte stedene.

Noen flere linker:

http://www.aktivioslo.no/barneferie.php
http://www.tromso.kommune.no/sommerleir-for-barn.130388.no.html
http://kfuk-kfum.no/side28/artikkel2846

Lykke til i letingen – jeg legger ut flere linker hvis jeg kommer over noen som er å anbefale!

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

