Juleforestillinger for barn 2011

Jeg satte meg ned forleden dag for å finne en fin juleforestilling for hele familien og fant fort ut at mye begynner allerede å bli utsolgt! Hvordan klarer folk å være så organiserte så tidlig!!!! Det er jo lenge til jul! Jeg endte til slutt opp med Putti Putti Plott for hele familien og siden jeg har så gode minner fra Rockeulven fra jeg var barn, måtte jeg bestille billetter til meg og hun eldste.

For å hjelpe deg litt på vei – her har du en liten oversikt over hva som finnes i Oslo. Har noen lesere gode tips fra andre steder blir vi glade for om du legger ut info her:

Rockeulven – teater/musical på Nationaltheatret mer info
Nøtteknekkeren – ballett i Operaen mer info
Putti Plott – musical i Oslo Spektrum mer info
Jul i Blåfjell – teater  på Folketeateret mer info
Jul med Prøysen og snekker Andersen – dukketeater i Trikkestallen mer info

 

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Oliver! fraOliver Twist på Sandvika teater fra 1. til 18. desember kommer til å bli kjempegøy.

    Svar

Legg igjen en kommentar

