Smarte lapper til barnehage og skole!

Dere er sikkert mange som har startet skole- og barnehageåret på samme måte som meg: ikke helt forberedt på alt som skal ordnes av merking av klær og sko , nok skiftetøy til barna når de blir våte, lekkfrie drikkeflasker, store nok matbokser etc! Den største utfordringen hos oss nå er at vi allerede har mistet en termos, en jakke og et par tøfler. Great!

Og da blir jeg såååå glad når jeg finner hjelp på nett som kan redde noe av frustrasjonen min!! Anders Rolland, pappa til to gutter og i samme situasjon som meg antagelig, valgte å gjøre noe med det – han startet Smartlapper i 2012.

På en rask måte får jeg nå alt jeg trenger til å merke klær, matbokser og termoser og det beste av alt: klistrelapper som faktisk blir sittende fast på sko!

Og jeg kan sitte hjemme å kjøpe……

Så jeg har bestilt en smart-pakke som er på vei til meg!

Og siden du helt sikkert trenger å merke alt Lillelam tøy til barnehage og skole har vi inngått et samarbeid med Anders: Lillelam fans og kunder får 25% på kjøp ut oktober! Klikk deg inn på Smartlapper.no, velg produkt og i rabattkodefeltet skriver du LILLELAM. Da er både smartlappene og 25% dine!

Følg med på Facebook siden deres – kanskje Lillelam dukker opp som gjest hos   Smartlapper og…. Ha en god høst!

 

 

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

